Kraft Etiket
Girdiğimiz her kıyafet mağazasında karşımıza çıkan Kraft etiketlerin kullanım sıklığı her geçen gün artmaya devam ediyor. Hemen hemen her üründe yer alan bu ürün etiketleri, müşterinin aradığı özelliklerdeki ürünü daha kolay bulmasını sağlıyor veya satın almayı düşündüğü ürün hakkında daha fazla bilgi sahibi olmasını sağlıyorlar. Kraft Etiket, müşterilere alacakları ürünün hangi içeriklere sahip olduğu, ürünün adı, fiyatı, ürünün tanıtımı gibi pek çok bilginin yer aldığı ve ürünün kısa tanıtımının yapıldığı bir malzemedir. Bu tür ürün etiketleri, bir ip yardımıyla her türlü ürüne kolayca takılabilir.
Kıyafet etiketlerinin üzerinde ürünün markası, mağaza adı, ürünün bedeni, ürünün yapıldığı malzeme gibi kıyafeti tanıtan birçok farklı bilgiyi barındırır. Bu tarz etiketlerde, istenilen tasarım kalın kağıda basılır ve ortaya çıkan karton etiketler müşterinin arzu ettiği taraftan delinir. Bu delikten geçirilen ip sayesinde karton etiket, bütün kıyafetlere kolayca takılabilir hale gelir.
Karton Etikette Ürün Seçenekleri
Karton etiketlerin baskısında tercih edilebilecek farklı kağıt seçenekleri mevcuttur. Bu seçenekler arasında 350 gr. mat kuşe, 300 gr. kraft kağıt, bristol veya tuale gibi özel kağıtlar bulunur. Karton ürün etiketinin hangi tür kağıda basılacağını seçmek ilk adımlardan biridir. Kağıt seçiminin ardından yine müşterinin kendi ihtiyacı doğrultusunda karar vereceği bir diğer unsur ise etiketin ebadıdır. Ebat seçeneğindeki kutulara 31.5 x 45 cm yi aşmayacak şekilde istenilen ebatta sipariş oluşturulabilir.
Ürün etiketlerinin kağıdının ve ebadının belirlenmesinde etiketin hangi ürün için kullanılacağı önemli bir konudur. Örneğin kıyafet etiketlerinde küçük boyuttaki ürünlere yine küçük ebatlı etiketler takmak genellikle daha çok tercih edilir. Müşteri hem kağıt türünü hem de etiketin ebadı konusunda kendi ürününün özelliklerini göz önüne alarak etiket baskısını özelleştirebilir.
Ürünler hakkında kısa ve önemli olan bilgileri müşterilere kolaylıkla ulaştırmak amacıyla basılan karton ürün etiketleri, ürünlerin kendilerini tanıtabilmesine imkan sağlayarak tam anlamıyla ürünlerin kartviziti olarak işlev görür.