İnsert Nasıl olmalı ve ne sıklıkla yapılmalıdır ?

Insert tasarımları, perakende satış yapan markaların, sürekli değişen fiyatlarını ve ürün yelpazesini güncel şekilde müşterilere tanıtmak amacıyla kullandıkları bir katalog tasarımı alternatifidir. Ana amaç her zaman market, alışveriş merkezi, tekstil gibi sektörlerin, müşterilerin bir kez daha satın almasını tetikleyecek kampanyalarını doğru kanallarla tanıtmasıdır.

Haftalık – Aylık – 3 aylık gibi periyodlarla güncellenen insert tasarımları müşterinin satın alma hissiyatını kısa sürede tetikleyecek bir tasarıma sahip olmalıdır. Bu yüzden kataloglarda kullanılmayan etkileyici tabirler insert tasarımlarında sıkça görülebilir. “Anında 100 puan kazanın” “Sadece bu aya özel 30% indirim “ “Sınırlı sayıda üretim“ gibi terimlerle kısa vadede satışı artırmayı amaçlayan insertler, içeriği açısından, basitlikle kurumsallığın arasındaki ince çizgide bulunmaktadır. Bu nedenle “çok çarpıcı olsun”“hemen satın aldırsın” psikolojisi, insert tasarımılarında profesyonel olarak işlenmelidir. Aksi taktirde “kampanya”ya ait her cümle müşterinin gözünde markanızı basit bir konuma geriletebilir.

Ana amaç her zaman market, alışveriş merkezi, tekstil gibi sektörlerin, müşterilerin bir kez daha satın almasını tetikleyecek kampanyalarını doğru kanallarla tanıtmasıdır.

Posted in: